3D-hologrammid kaubanduspinnal – suurepärane idee või lauslollus?

Enne, kui lähme teema juurde, siis mida sina arvad – kas 3D-hologrammid kaubanduspinnal on suurepärane idee või lauslollus?

Hüpotees – kas ei ole mitte lauslollus?

Oleme kirglikud enda valdkonna suhtes. Usume, et 3D-hologrammid rikastavad maailma ja on välireklaaminduse suunanäitajaks. Seetõttu läks meile eriti korda üks kommentaar sotsiaalmeedias, kus huviline tõstatas just selle küsimuse: „Kas jaekettides 3D-hologrammid ei ole mitte kõige rumalam idee, kuna poed on reklaame silmini täis ja inimeste tähelepanu on tuhandeks killuks?“. Tõesti, meie jälgija kommentaar pani meid mõtisklema ning oleme üdini tänulikud, et mõtlete meiega kaasa ning oma arvamust avaldate. Järelikult läheb meie tegevus teile korda. Aitäh!

Pooltargumendid – liiga palju reklaami!

Oleme nõus, et kaubanduspinnal on külastaja tähelepanu hajevil. Ümberringi on palju klassikalisi reklaame – bännerid, ekraanid, plakatid, kaupluste sildid ning LHV ja Elisa müügimehed. Samal ajal mängib kaubanduskeskuse siseraadio, liikvel on tasuta nänni jagajad ja toimuvad degusteerimised. Suures kaubanduskeskuses on toidupoe külastamine tegelikult paras katsumus, omamoodi „Hirmufaktor“, kus on vaja läbida reklaamidest pungil takistusrada.

Vastuargumendid – 3D-hologrammiga peatub aeg!

Kui inimene näeb 3D-hologrammreklaami, siis hetkeks tema jaoks aeg peatub. Ta silmab hologrammi, see haarab tema tähelepanu ja ta unustab ennast vaatama. Hologramm on nagu hüpnotisöör, kes suudab hetkeks lülitada inimese ümbritsevast välja. Näeme, et hologramm tekitab vau-efekti ja põhjus on lihtne – see on midagi uut, põnevat, visuaalselt huvitavat ja eksootiline. Ühtäkki inimene tunnetab, et tulevik on kohal. See, millest pikalt on räägitud, on nüüd siin – kohal, käega katsutav ja silmaga vaadatav.

Järeldused ja kokkuvõte

See, mida kommenteerija pidas nõrkuseks, peame meie tugevuseks. Just sellepärast töötavadki meie seadmed kõige paremini kaubanduspinnal, sest inimeste tähelepanu on laiali ja efektsed 3D-hologrammid aitavad kogu muust virvarrist eristuda ja viia sõnum sihtgrupini. Reklaamide tulemusi analüüsides, saame kindlalt väita, et hologrammreklaamid tõstavad otseselt poes müügil olevate kaupade läbimüüki. Seega 3D-hologrammid on praeguse reklaaminduse võlurelv, mis päriselt töötab ja toob tulemusi.

Tänusõnad

Oleme tänulikud kõigile jälgijatele ja kaasaelajatele iga teemapüstituse eest. Ootame põnevusega järgmist väljakutset!