Mõtle täna hologrammidele või mõtled homme pankrotile

Ilmselt oled juba aru saanud, et me toodame 3D hologramme ja oleme HYPERVSN™ tehnoloogia ainuesindajad Baltikumis, tore. Käime nüüd kiirelt üle, miks see on sinu jaoks oluline. Eeldame, et tegutsed valdkonnas, kus pead klientide saamiseks nendeni erinevaid turunduslike sõnumeid viima (polegi eriti haruldane klubi). Kui oled sellise ettevõtte tegevjuht, saada see postitus enda turundajale ja las tema loeb ka. Veel parem, lugege koos. Kui oled turundaja, siis kas loed edasi või avad uue tab’i ja hakkad CV Keskusest järgmist ametit vaatama.

Esiteks, kas sa oled mõelnud, et kui internetis me saame sihitud reklaamiga tuua kliendi enda maandumislehele, näidata väärtuspakkumist ja pärast „ohvrit“ nädalaid retargeting kampaaniatega konksu otsas hoida, siis välimeedias domineerivad endiselt postrid ja valguskastid? Ei ole? No on aeg mõtlema hakata. Mõtlemise käigus võib tekkida küsimus, et kui meil on internet, siis miks välimeedia üldse oluline on? No vaata, välimeedia ja interneti (raadio, teleka) kõige suurem erinevus on selles, et välimeediat ei saa tarbija omal valikul kinni keerata. (mind blowing)

Teiseks, pead sa teadma, et välimeedia turundus on viimastel aastatel nii Eestis kui ka globaalselt kasvanud ja seda just seoses digitaliseerimisega. Teisisõnu võetakse poster ja valguskast ära ja pannakse LED-ekraan asemele. Digitaliseeritud reklaami osakaal on täna veel väike, aga kasvab ja prognooside järgi kasvab palju (Pane see kõrva taha kui järgmise aasta välimeedia eelarvet planeerid).

Kolmandaks, meie sihtgrupiks on ettevõtted, kes ei taha olla keskpärased ja ehitada turunduskampaaniat kõrgematele hinnasoodustustele. Jah, meie klientideks on teiste seas sinu mobiili operaator ja lemmik jaekett, sest nad tahavad olla parimad. Nad tahavad olla konkurentsist ees. Õigemini mitte nad niivõrd ei taha vaid nad peavad, sest ega konkurent ei maga. Täna on sul 3D hologramme vaja, et olla esimeste seas kes ennast nii turundab. Homme on sul 3D hologramme vaja, et mitte olla ainus kes seda ei tee.

Kokkuvõtvalt, välimeedia on teema ja selle osakaal järgmisel kümnendil seoses digitaliseerimisega kasvab. Sul on valida kas oled üks esimestest või üks viimastest, kes enda turunduslike sõnumite edastamiseks hologramme kasutama hakkab. Võid ka postrite ja valguskastide juurde jääda, sest nende tootjatele kulub ka lähitulevikus iga klient marjaks ära.