Usaldusväärsus kindlustab tuleviku!
3D hologrammid on tulevik. Selleks, et kindlustada oma tulevik, vali usaldusväärne 3D hologrammide partner. KNM Eesti on Kaubandus-ja Tööstuskoda ning Eesti Turundajate Liidu liige.
Prognoositakse, et hologrammi rahvusvaheline turg ulatub 2020. aastaks hinnanguliselt 3,57 miljardi dollarini, kasvades vahemikul 2014-2020 30,23%. Suurimad turuosalised on Põhja-Ameerika, Euroopa ja APACi riigid. Turu kasvu soodustab hologrammide lai kasutusvaldkond. Neid rakendatakse nii turunduses, müügiedenduses, meelelahutuses, aga ka näiteks autotööstuses. Hologrammide tehnika ja tarkvara areneb kiires tempos ning arvatakse, et õigepea on hologrammekraanid ka tarbeelektroonikal.
Forbsi sõnutsi saab 3D hologrammist juhtiv välireklaami trend. Senised lahendused on muutunud inimestele igavaks ning neid isegi enam ei märgata. Silmapaistmiseks tehakse meeleheitlikke pingutusi ja mitmetega neist kirjutatakse ennast kehva reklaami ajalukku. Forbs toob välja, et just Hypervsn 3D hologrammkujutised on nüüdisaegse reklaami tõhusaimaid pilgupüüdjad.
Kasvav turg on alati intrigeeriv ja ahvatlev, seetõttu toob see kaasa hulganisti tegijaid, kes tahavad pelgalt kasvavast turumahust osa saada. Tihtipeale on tegemist Aasias toodetud odavate lahendustega, mis võivad olla lausa ohtlikud. Loe lähemalt meie eelmisest blogist, millised on kvaliteetse pakkuja eelised. Ent lisaks kvaliteedile on oluline valida ka partner, kes on usaldusväärne.
Kuidas aga hinnata usaldusväärsust? Usaldusväärsusel on mitmeid mõõdikuid. Üheks võimaluseks on luua seda läbi tuntud ja nimekate klientide ning partnerite. Teiseks võimaluseks on kasutada kõrgkvaliteetseid materjale ja detaile. Hypervsn eelistab seadmete komplekteerimisel just kvaliteeti ning kogu tootmine asub Euroopas, Iirimaal. Kolmandaks usalduse mõõdikuks on organisatsiooniline liikmelisus. KNM Eesti OÜ on Turundajate Liidu liige, kus ettevõte panustab turunduse alternatiivmeedia valdkonna arendamisesse. Läbi Kaubandus-ja Tööstuskoja edendab KNM Eesti ettevõtlust ja aitab kaasa ettevõtjasõbraliku majanduskeskkonna loomisele.
Soovitame valida oma äripartnerid targalt ning teha koostööd nendega, kes väärtustavad kvaliteeti ja usaldusväärsust. Seda tegudes, mitte pelgalt sõnades.